Yhdistys

Yleistä

I/O-Speksi ry on Turun yliopiston yhteiskuntatieteellisen ja kasvatustieteellisen tiedekunnan opiskelijoiden esittävän taiteen harrastusyhdistys. Yhdistyksen ensisijainen tehtävä on tarjota tiedekuntien opiskelijoille mahdollisuus tuottaa speksiproduktio. Speksi on musiikki-, tanssi- ja improvisaationumeroilla höystettyä opiskelijateatteria. Tätä tarkoitusta varten yhdistys rekrytoi esiintyjiä sekä muuta henkilöstöä tiedekunnistaan,  järjestää tarvittavat harjoitukset tiloineen sekä esityspaikan ja -ajan.

I/O-Speksin haalarimerkkien tilauslomake

Haalarimerkkejä tilaamalla tuet toimintaamme ja jokakeväisen produktiomme toteutumista.

Tällä lomakkeella voit tilata I/O-Speksin haalarimerkkejä laajasta valikoimastamme kotiovellesi!

Jäseneksi?

Liittymällä I/O-Speksin jäseneksi pystyt vaikuttamaan järjestön toimintaan kevät- ja syyskokouksissa.

Yhdistyksen kevätkokouksessa kootaan tulevalle vuodelle hallitus sekä päätetään tuottajasta ja käsikirjoitusvastaavasta. Kevätkokouksessa esitellään toimintasuunnitelma ja budjetti.

Syyskokouksessa tarkastetaan edellisen vuoden toiminta.

LIITY JÄSENEKSI!

Nyt voit liittyä myös vuosittain KANNATUSJÄSENEKSI ja varmistaa bongaavasi edut, kuten aikaisemman KANNATUSJÄSEN-lipunmyynnin, sekä uutukaisen haalarimerkin!

LIITY KANNATUSJÄSENEKSI!

Hallitus 2023-2024